Se stavbou se začalo v roce 1838 a první její úsek Bratislava - Svätý Jur uvedli do provozu v roce 1840. Vozy byly taženy dvěma páry koní. Vlak chodil jednou prepoludním a jednou odpoledne tam a zpět. Plány železnice vypracoval František Oto Hieronimi. Budova železniční stanice byla postavena jako majetek soukromé společnosti. Založili ji 17 velkostatkáři, kteří měli majetky mezi Trnavou a Bratislavou. Od roku 1873 železnice fungovala na parní pohon.
Se stavbou se začalo v roce 1838 a první její úsek Bratislava - Svätý Jur uvedli do provozu v roce 1840. Vozy byly taženy dvěma páry koní. Vlak chodil jednou prepoludním a jednou odpoledne tam a zpět. Plány železnice vypracoval František Oto Hieronimi. Budova železniční stanice byla postavena jako majetek soukromé společnosti. Založili ji 17 velkostatkáři, kteří měli majetky mezi Trnavou a Bratislavou. Od roku 1873 železnice fungovala na parní pohon.